neděle 4. listopadu 2012

Rešov

Dovolím si přidat ještě pár obrázků.Od září navštěvuji fotokurz. Na konci října jsme fotili tyto nádherné scenérie v rámci fotoworkshopu. Je to nádherné místo. Ten den byl neobvykle teplý, na místě jsem byli ráno okolo 9, bohužel teplo bylo jen na hoře, když jsem sešli dolů, tak jsem hned litovala, že jsem mikinu nechala v autě. Místo je okouzlující, pohádkové a tajmné.
Pokud se tam vypravíte doporučuji dobrou obuv. Stezka tam vlastně není, jen pár dřevěných mostků, jinak
 se jde po docela velkých kamenech. Určitě to není pro malé děti. Moje sedmiletá Lucka měla dost práce.

http://www.vodopady-resov.cz/



3 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky. Všechny. U té druhé jsi nastavovala tzv. "dlouhou vodu"? Nebo se to povedlo i bez toho?

    OdpovědětVymazat
  2. Kčenko ,je to foceno velkou clonou a dlouhým časem :-)

    OdpovědětVymazat